Targi RemaDays

RemaDays Europe

Nie wszyscy w branży wiedzą, że istnieje Europejski Dzień Upominków Reklamowych (European Day of Promotional Products Industry). Jako że ten dzień właśnie nadszedł, życzymy z tej okazji wszystkim agencjom zajmującym się branżą upominków reklamowych wielu sukcesów i dalszego owocnego rozwoju!

Organizatorem tego międzynarodowego święta, ustanowionego przy okazji niedawno zakończonych Targów RemaDays Europe jest firma GJC Inter Media. Dwa lata temu powstała inicjatywa ustanowienia Europejskiego Dnia Upominków, ale dopiero teraz doczekała się realizacji. Święto przeznaczone jest dla wszystkich osób, organizacji oraz firm zajmujących się produkcją i sprzedażą upominków reklamowych.

Celem tego święta jest wzrost identyfikacji osób, które są zawodowo związane z branżą gadżetów reklamowych a także umocnienie świadomości funkcjonowania branży reklamowej w obrocie gospodarczym. Oficjalne obchody EDUR przygotowane zostały na 10 stycznia 2012 roku. Tego dnia właśnie rozpoczęła się pierwsza edycja targów branży reklamowej RemaDays Europe. Targi odbywały się w dniach 9-11 stycznia 2012 w Norymberdze.